mandag den 23. januar 2012

Så blev det hverdag igen.

Hejsa alle i skønne mennesker.

Jeg har jo været syg i hele sidste uge, og det var så derfor  jeg skriver at det blev hverdag igen.
Skole.....skole....skole......veninder....lektier.....lektier og sådan køre det egentlig bare hele ugen.
I kan skrive i kommentaren hvis i vil have dagens outfit.
Men det kommer nok først i aften, nu vil jeg nemlig hygge mig med min veninde, efter det er ved at være et stykke tid siden jeg har været sammen med hende.
Nå, ville bare lige smide et indlæg ind.


Kan i have en god dag og aften, hyg jer. :-)


Kys. 

søndag den 22. januar 2012

Skulle lige prøve det.

Halløjs. :-)

Efter som jeg har set mange af mine veninder blogger, synes jeg at det ligende noget for mig.
Derfor har jeg fået mig en blog.
Jeg har egentligt tænkt på det i lang tid, men har ikke rigtig haft noget tid at gøre med i en længere periode.
Men nu har jeg endelig fået taget mig sammen, så nu fik jeg lavet en blog.
Jeg vil ikke love at der kommer indlæg hverdag, for så meget tid har jeg dog ikke.
Nu bliver det jo hverdag imorgen, så der kommer måske et par indlæg i løbet af ugen.
Jeg har tænkt mig at skrive om mode, mit liv osv.
Det var faktisk bare lige det jeg ville skrive, syntes det så lidt kedeligt ud uden et indlæg.

Ønsker jer en god uge fra imorgen af.

Kys kys. :-)