søndag den 19. februar 2012

Hahahahha!

http://www.youtube.com/watch?v=AsBsBU3vn6M

Sidste dag i ferien...

Hej, i søde mennesker. :-)

Efter en super vinterferie... bliver det desværre hverdag igen..- skole....skole...skole.... og veninder..
Håber i har haft en super ferie..
Jeg nyder den sidste dag i ferien med min veninde, vi for taget nogen billeder og hygger med lidt cola osv..
Dejligt! Men i aften står den på lektier... :-(

Forsæt god dag...

Peace out. <3

onsdag den 15. februar 2012

Sidste dag hos far..

Hej skønne mennesker.

Gooodmorgen... til jer det først lige er stået op, jeg stod op for et par timer siden.. på grund af min søster som larmer... -.-

Idag er den sidste dag jeg skal være hjemme ved min far, så den dag står på lækre hjemme lavet fastelavnsboller og dejlig hygge med familien og lækker mad til aften, selvfølgelig min livret som er kina mad.. Mums!  I aften skal min far og jeg se film, det bliver sikkert en gyser.. :-D

Min far er lige kommet hjem, han var ude at handle ind og købe noget nyt tøj til mine søskende.. og et super lækkert Justin Bieber sengetøj til mig, dejligt!

Som jeg skrev igår, var jeg jo blevet syg. Men det var heldigvis hurtigt overstået, fik det allerede meget bedre om aftnen, gik lidt tidligt i seng så jeg var super frisk idag, som jeg heldigvis er. Skønt!

Håber i får en fantastisk dag. :-)

Looooooooooooooove. <3

P.S. Skriv i kommentar hvis i vil have dagens outfit, det kommer dog først lidt senere. Jeg er nemlig ikke kommet i tøjet endnu, sidder stadig med mit nattøj på. Hæ ;-)


tirsdag den 14. februar 2012

Vinterferie....

Hejsa, alle i dejlige mennesker. 
 Det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst skrev på bloggen. Men nu hvor jeg ikke har ret meget at give mig til efter som jeg er blevet syg... Kan jeg ligeså godt skrive på bloggen. Som jeg ved er det ikke alle der har vinterferie i den her uge, men jeg er en af dem der har det i denne uge. Selvfølgelig skulle jeg lige blive syg, så ligger på sofaen med min fars iPad og skriver lidt.. 
 Når jeg en gang er blevet rask, ligger jeg dagens outfit ud.. Altså idag er mit outfit ikke lige den pæneste.. Har bare min onepiece på, ikke noget særligt..
 Rigtig god ferie til jer allesammen.. <3 
 Love - Sabine. ;-)

mandag den 23. januar 2012

Så blev det hverdag igen.

Hejsa alle i skønne mennesker.

Jeg har jo været syg i hele sidste uge, og det var så derfor  jeg skriver at det blev hverdag igen.
Skole.....skole....skole......veninder....lektier.....lektier og sådan køre det egentlig bare hele ugen.
I kan skrive i kommentaren hvis i vil have dagens outfit.
Men det kommer nok først i aften, nu vil jeg nemlig hygge mig med min veninde, efter det er ved at være et stykke tid siden jeg har været sammen med hende.
Nå, ville bare lige smide et indlæg ind.


Kan i have en god dag og aften, hyg jer. :-)


Kys. 

søndag den 22. januar 2012

Skulle lige prøve det.

Halløjs. :-)

Efter som jeg har set mange af mine veninder blogger, synes jeg at det ligende noget for mig.
Derfor har jeg fået mig en blog.
Jeg har egentligt tænkt på det i lang tid, men har ikke rigtig haft noget tid at gøre med i en længere periode.
Men nu har jeg endelig fået taget mig sammen, så nu fik jeg lavet en blog.
Jeg vil ikke love at der kommer indlæg hverdag, for så meget tid har jeg dog ikke.
Nu bliver det jo hverdag imorgen, så der kommer måske et par indlæg i løbet af ugen.
Jeg har tænkt mig at skrive om mode, mit liv osv.
Det var faktisk bare lige det jeg ville skrive, syntes det så lidt kedeligt ud uden et indlæg.

Ønsker jer en god uge fra imorgen af.

Kys kys. :-)