søndag den 22. januar 2012

Skulle lige prøve det.

Halløjs. :-)

Efter som jeg har set mange af mine veninder blogger, synes jeg at det ligende noget for mig.
Derfor har jeg fået mig en blog.
Jeg har egentligt tænkt på det i lang tid, men har ikke rigtig haft noget tid at gøre med i en længere periode.
Men nu har jeg endelig fået taget mig sammen, så nu fik jeg lavet en blog.
Jeg vil ikke love at der kommer indlæg hverdag, for så meget tid har jeg dog ikke.
Nu bliver det jo hverdag imorgen, så der kommer måske et par indlæg i løbet af ugen.
Jeg har tænkt mig at skrive om mode, mit liv osv.
Det var faktisk bare lige det jeg ville skrive, syntes det så lidt kedeligt ud uden et indlæg.

Ønsker jer en god uge fra imorgen af.

Kys kys. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar