Hej skønne mennesker.
Gooodmorgen... til jer det først lige er stået op, jeg stod op for et par timer siden.. på grund af min søster som larmer... -.-
Idag er den sidste dag jeg skal være hjemme ved min far, så den dag står på lækre hjemme lavet fastelavnsboller og dejlig hygge med familien og lækker mad til aften, selvfølgelig min livret som er kina mad.. Mums! I aften skal min far og jeg se film, det bliver sikkert en gyser.. :-D
Min far er lige kommet hjem, han var ude at handle ind og købe noget nyt tøj til mine søskende.. og et super lækkert Justin Bieber sengetøj til mig, dejligt!
Som jeg skrev igår, var jeg jo blevet syg. Men det var heldigvis hurtigt overstået, fik det allerede meget bedre om aftnen, gik lidt tidligt i seng så jeg var super frisk idag, som jeg heldigvis er. Skønt!
Håber i får en fantastisk dag. :-)
Looooooooooooooove. <3
P.S. Skriv i kommentar hvis i vil have dagens outfit, det kommer dog først lidt senere. Jeg er nemlig ikke kommet i tøjet endnu, sidder stadig med mit nattøj på. Hæ ;-)
Super cool blog - med et sejt layout!
SvarSletxoxo
( håber vi kunne følges, jeg følger din blog nu!)