tirsdag den 14. februar 2012

Vinterferie....

Hejsa, alle i dejlige mennesker. 
 Det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst skrev på bloggen. Men nu hvor jeg ikke har ret meget at give mig til efter som jeg er blevet syg... Kan jeg ligeså godt skrive på bloggen. Som jeg ved er det ikke alle der har vinterferie i den her uge, men jeg er en af dem der har det i denne uge. Selvfølgelig skulle jeg lige blive syg, så ligger på sofaen med min fars iPad og skriver lidt.. 
 Når jeg en gang er blevet rask, ligger jeg dagens outfit ud.. Altså idag er mit outfit ikke lige den pæneste.. Har bare min onepiece på, ikke noget særligt..
 Rigtig god ferie til jer allesammen.. <3 
 Love - Sabine. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar